torsdag 12. november 2009

MySpace

Nå har jeg laget meg en konto på MySpace. Og der fant jeg mandolinmusikk som jeg er interessert i, dvs ei fin lydfil, og så fant jeg videosnutter med mandolinmusikanter. Her kan jeg søke etter musikanter med samme interesse som meg, legge til i min egen profil, og så kan jeg sjøl legge ut lydfiler eller videoer av det jeg spiller. Sjekk Kari Grindland, siden jeg ikke får til skjermdump på mac'en..
På et kurs (Digitalt Fortalt) ble jeg litt kjent med Ester, en av instruktørene. Hun sa hun sang og spilte, og hun fortalte at hun nettopp hadde gitt ut en cd, men også hadde en profil på MySpace. Der kunne jeg søke opp EstherOrkester, og deretter lytte til mp3filer med hennes musikk. Strålende, og helt gratis. Evt vil jeg kanskje kjøpe hennes cd osv. Likedan kan jeg sjekke sidene til musikanter for å se om de snart skal ha konserter osv og se info om bandmedlemmene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar