fredag 13. november 2009

Lucy in the skyPE

Så var det Skype, sjøl om klokka er slagen 24.00 på den magiske dato 12.11.2009 svarer jeg på siste spørsmål. Skype har jeg lurt veldig på, det har virket litt sånn sciencefictionaktig, så liksom for meg hvordan tlf blei kobla til pc' n haha. Nå har jeg lasta ned SKYPE og fått meg konto, lagt til Jostein i lista og er klar for samtale og videosamtale, men du har vel lagt deg, Jostein?

Dette ser ut til å være et utmerket verktøy, særlig for foreldre som har podene sine plassert i ett eller anna utland som studenter med dårlig økonomi. Så fantastisk å kunne koble seg til på datamaskin og så sitte å snakke, og til og med se hverandre. Herlig funksjon, og aldeles gratis. Mine utenlandsvenner bor i Irland, dvs Dublin, men siden jeg ikke vet om de har lasta ned Skype går det ikke å teste det nå, men har iallfall testa stemmen min, det var gøy hehe.
Har ellers en mistanke om at mine irske venner ikke har så høy tetthet av hjemmepc'er som vi.. men dette skal prøves.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar